Best practice: inclusieve technologie in een kantooromgeving
Hoe maak je in een kantooromgeving gebruik van inclusieve technologie? Rabobank deelt hun best practice.
Bij TINT Apeldoorn, geloven wij sterk in het creëren van een inclusieve arbeidsmarkt. Inclusie is niet alleen een waardevol streven, maar ook een essentieel onderdeel van op de juiste manier benutten van arbeidspotentieel. Om dit belangrijke thema verder te belichten, heeft student Stijn een kennisclip ontwikkeld die dieper ingaat op wat inclusie betekent en hoe we dit kunnen bevorderen.
Inclusie gaat over het erkennen, waarderen en benutten van de diversiteit van mensen. Het gaat niet alleen om het bieden van gelijke kansen, maar ook om het creëren van een omgeving waar elk persoon zich gewaardeerd en ondersteund voelt.
In een inclusieve omgeving zou iedereen hun volledige potentieel kunnen bereiken. Dit leidt niet alleen tot betere leerresultaten, maar het verrijkt ook de ontwikkelervaring voor iedereen. Door verschillende perspectieven en ervaringen te omarmen, bereiden we de arbeidsmarkt voor op een meer diverse wereld.
We nodigen jou graag uit om onze kennisclip over inclusie te bekijken. Deze video biedt een duidelijke uitleg over wat inclusie is. Laten we samenwerken aan een arbeidsmarkt waar iedereen zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelt. Deel jouw gedachten en ervaringen over inclusie in de reacties!
#TINTApeldoorn #Inclusie #kennisdeling
Hoe maak je in een kantooromgeving gebruik van inclusieve technologie? Rabobank deelt hun best practice.
Een feestelijke ochtend op vrijdag 11 februari bij Werkleerbedrijf Lucrato in Apeldoorn. De opening van de eerste fysieke hub is een feit.
Hoe zorg je dat iemand met bijvoorbeeld autisme in jouw organisatie kan werken? Saxion is een onderzoek gestart met de insteek hoe kan Saxion mensen met autisme middels inclusieve technologie en inclusief herontwerp duurzaam werk geven.
Werkleerbedrijf Lucrato, IJssel Technologie en Saxion hebben samen onderzoek gedaan naar de inzet van Operator Support System (OSS). Welke geleerde lessen zijn er opgedaan en wat zijn de belangrijkste opbrengsten.